האם יש לנו צורך ב-Digg במרחב החינוכי?
According to Digg founder Kevin Rose, the Rumsfeld news was submitted to Digg three minutes after the Associated Press released it; four minutes later, the story had acquired enough "diggs" to jump to the front page of the site. The speed at which the Rumsfeld news--a quick read at only two sentences--was promoted to the front page of Digg "broke a record," said Rose last week at the Web 2.0 Summit in San Francisco.
זאת ועוד: בחינוך אין חשיבות גדולה בלהיות הראשון לדעת משהו. החשיבות היא בלהבין, להיות מסוגל להשתמש במה שאתה יודע כדי לפתור בעיה, כדי להבין תמונה רחבה יותר. האנשים שמפרסמים ידיעות ב-Digg זוכים להערכה של קהילת Digg על הזריזות ועל כמות הידיעות שהם מביאים שהופכות להיות פופולריות. כל זה טוב ויפה, אבל זה גם מסביר למה לכלי כמו Digg אין חשיבות גדולה בסביבה החינוכית. פשוט אין התאמה בין דרך הפעולה של קהילת Digg לבין החינוך.
אני חושב שאתה מפספס את המשמעות האמיתית של דיג - הצפת תכנים ברשת. אני פחות חושב על המהירות.
נשלח ע"י: אנונימי | 18 נובמבר, 2006 22:04