« לדף הראשי | משפט אינסוף הקופים ... על גבי ויקי? » | האם כדאי שלמורים יהיו חשבונות ב-MySpace? » | ואם לא נחזיק את העפרון ביד? » | התקווה שבבלוג - מבט על תלמיד » | כשהבלוג החינוכי פוגש את המיינסטרים » | דלישס בשרות לימוד על יוון » | עסקים וחינוך - גדול השוני על הדמיון » | הטכנולוגיה לא תמיד משרתת אותנו כפי שהיינו רוצים » | אין דבר כזה הדף המושלם » | שיעור במידענות יישומית » 

יום ראשון, 4 בפברואר 2007 

ושוב, טיפת פרסומת עצמית

בדפים האלה אינני מרבה לספר על דברים שאני כותב במסגרות אחרות. אינני יודע מה גורם לי להקפיד (פחות או יותר) על ההפרדה הזאת, ולמען האמת, אינני בטוח שהיא נחוצה, או אפילו רצויה. מה שבטוח, המחיצות קיימות, אפילו אם לפעמים חוצים אותן. הפעם האחרונה שדיווחתי כאן על מאמר שהתפרסם במסגרת הבוידם היתה לפני חצי שנה, ובקצב כזה אפילו אני נוטה לשכוח.

וכל זה כפתיח שמלכתחילה לא היה נחוץ לפרסומת הזולה שאני מביא כאן: המהדורה האחרונה של הבוידם (כן, מה לעשות, באנגלית) עוסק בנושא שקשור באופן די ישיר לחינוך. במאמר, שהתפרסם לפני שבוע, אני דן בשאלה האם ההבחנה בין "ילידים דיגיטליים" לבין "מהגרים דיגיטליים" היא הבחנה משמעותית, או אפילו נכונה.

Carrying cognitive baggage from the old country
Column No. 127 of the Boidem
natives and immigrants, and what they do in cyberspace

וכמו שכתבתי גם לפני חצי שנה, אפשר לקרוא ולהגיב – גם באנגלית וגם בעברית.

יענקל שלום
שמעתי והתלהבתי ממך בשבוע שעבר בליפשיץ
אני רוצה מנוי לבלוג שלך - אך לא מצאתי איך נרשמים.

הוסף תגובה
מי אני?

  • אני יענקל
  • אני כבר בעסק הזה שנים די רבות. מדי פעם אני אפילו רואה הצלחות. יש כלים שמעוררים תאבון חינוכי, ונוצר רצון עז לבחון אותם. אך לא פעם המציאות היא שצריכים ללמוד כיצד ללמוד לפני שאפשר ליישם את ההבטחה של הכלים האלה.
    ההרהורים האלה הם נסיון לבחון את היישום הזה.

ארכיון




Powered by Blogger
and Blogger Templates