ועל אחת כמה וכמה בחינוך!
המיקוד של קארפ הוא עולם הפרסום וההיצע של כמות אדירה של מוצרים שצריכים לבחור ביניהם, אבל ההיסק לעולם החינוך די מתבקש. אנחנו מאפשרים לתלמידים שלנו למצוא "פרטי מידע" אך איננו עוזרים להם להחליט מה מתאים לצרכיהם ומה לא.
אין כל חדש כאן, מלבד זה שסימנס הוא בעצם נביא ה-connectivism. לפי תפיסתו, תהליך הלמידה היא תהליך של יצירת קשרים בין פריטים ועצמים ורעיונות ואנשים ו.... נדמה לי שאפשר לזהות באמירה שלו שאנחנו "עדיין צריכים להשיג תוצאות מקוות" קריצה לא כל כך קטנה לכיוון המטרות המסורתיות של החינוך. אין זה מספיק ליצור קשרים בין הכל, צריכים ליצור קשרים שיש להם הגיון ומשמעות, קשרים שעוזרים לנו להבין טוב יותר.
או לפחות כך אני מבקש להבין את (וכך ליצור קשר עם) סימנס.