הגודל לא קובע – על מרכזיותו של ה-RSS בלמידה
One of the most significant concerns about using blogs in the classroom is that students often feel as if they are doing the same writing, just placing it on the web.
If one simply transfers the "book-way" of writing onto the digital space, students have learned little that they could not have gained from more traditional writing assignments.
אבל פרי אינני מתייחס רק לכתיבה, אלא לאמצעים שבהם תלמידים נחשפים למקורות טובים. כאן נכנס ה-RSS ככלי המאפשר הבאת פרטי מידע אלינו. פרי עוד מדגיש את החשיבות של ה-RSS בשיתוף פעולה בין לומדים – היכולת לתייג מה שכתוב כך שאנחנו, ואחרים, נוכל למצוא דברים שהם רלוונטיים לצרכים שלנו. אין זה מאמר שמחדש באופן משמעותי, אבל הוא מציג גישה חינוכית בריאה מאד. במקום התלהבות מכל דבר שיש לו ריח של Web 2.0, הוא מתאר באופן בהיר ומפורט כיצד כלי כזה יכול לשרת את הלמידה.