« לדף הראשי | מה עושים דבר ראשון על הבקר? » | רשמים מכנס צ'ייס » | רוצה לכתוב בלוג? עור עבה לא מזיק » | לזכות בקהל רב איננו, כנראה, תמיד יתרון » | חדשות רעות וחדשות טובות אודות הבלוג » | שאלה (כמובן) של זמן » | מוצף, וכמעט טובע » | פרגון מוצדק, עם הרהור קטן לצידו » | בין הרהור להרהור, יש כאן גם חמישה דברים » | ושוב, טיפת פרסומת עצמית » 

יום שלישי, 27 בפברואר 2007 

ברוכה השבה

שמחתי לראות ש-"מידע´לה", הבלוג של סיגל, חזר להיות פעיל אחרי כמעט חודשיים של דממה. ואיזו פעילות! בכתבה הנוכחית, סיגל מביאה רשימה של מרכיבים חיוניים לפיתוח משימה מידענית (היא מונה 9). היא ממחישה כל מרכיב עם דוגמאות של משימות שנמצאות ברשת. אישית, אני מובן להתווכח עם לא מעטים מהקביעות שמופיעות בכתבה, אבל אין בכך, כמובן, שום פסול. להיפך – עצם העלאת הרשימה (וגם הדוגמאות) מהווה בסיס מצויין להמשך בירור מאפייניה של משימה מידענית, ואת הדרך שיש להציג אותה לתלמידים. אפשר לקוות שמורים ומדריכים יגיבו לכתבה, ויציעו דוגמאות נוספות (וגם שהבלוג הזה ימשיך להיות פעיל ומעניין).

אגב, בכתבה חל שיבוש בהפנייה למאמר של דליה הלוי "כישורי למידה מידעניים – אתגר בהערכה" (אבל זה כבר תוקן).

תוויות:

ליענקל - תודה על התייחסותך. אשמח לראות תגובה מפורטת, מנומקת ואפולוגטית כמו שאתה יודע בהמשך לרשומה בבלוג שלי. וכבר תיקנתי את הקישור לכתבה של דליה

הוסף תגובה

קישורים להודעה הזאת

הוסף קישור

מי אני?

  • אני יענקל
  • אני כבר בעסק הזה שנים די רבות. מדי פעם אני אפילו רואה הצלחות. יש כלים שמעוררים תאבון חינוכי, ונוצר רצון עז לבחון אותם. אך לא פעם המציאות היא שצריכים ללמוד כיצד ללמוד לפני שאפשר ליישם את ההבטחה של הכלים האלה.
    ההרהורים האלה הם נסיון לבחון את היישום הזה.

ארכיון




Powered by Blogger
and Blogger Templates