« לדף הראשי | על פרויקטים מתוקשבים בבית הספר, על פרסומם, ועל בעי... » | אולי זאת שאלה של הבייגלה או החור » | אין ספק שהרבה תלמידים אוהבים לכתוב לבלוגים » | בלוגים לעידוד הכתיבה - הרעיון, ואפילו קצת מעשה » | מנהל בעל גישה חיובית לטכנולוגיה » | שימוש לגיטימי של בלוג ... אבל בחינוך? » | רק התחלתי ואני כבר עוסק ברפלקציה? » | באולם ההרצאות זה נשמע נהדר » | ועל אחת כמה וכמה בחינוך! » | לכתוב את הספר כדי ללמוד את החומר » 

יום שלישי, 27 ביוני 2006 

מה בין בלוג לדיפלומטיה?

בלוגים אמורים להיות אמצעי מהיר לתקשורת ולהפצת מידע. אי לכך, יש אולי משהו לקוי במאמרון על פרויקטים מתוקשבים שפרסמתי אתמול. עבדתי על כתיבתו חלק גדול מהלילה ומספר שעות לתוך הבקר. ומדוע? אה! עלי להודות שהתשובה לא כל כך מחמיאה לי: כדי לא לנקוט עמדה תקיפה מדי, כדי לא להעליב. ואם כך אני עושה, אולי אני מחטיא את המטרה לחלוטין? בלי אמירות תקיפות קשה לגבש עמדה, קשה ליצור את התן וקח הדרוש כדי להגיע להסכמה.

כנראה יש לי עוד הרבה ללמוד על כיצד לכתוב לבלוג.

מי אני?

  • אני יענקל
  • אני כבר בעסק הזה שנים די רבות. מדי פעם אני אפילו רואה הצלחות. יש כלים שמעוררים תאבון חינוכי, ונוצר רצון עז לבחון אותם. אך לא פעם המציאות היא שצריכים ללמוד כיצד ללמוד לפני שאפשר ליישם את ההבטחה של הכלים האלה.
    ההרהורים האלה הם נסיון לבחון את היישום הזה.

ארכיון




Powered by Blogger
and Blogger Templates