« לדף הראשי | בבלוג ... כמו ביישומים מוכרים יותר » | מה בין בלוג לדיפלומטיה? » | על פרויקטים מתוקשבים בבית הספר, על פרסומם, ועל בעי... » | אולי זאת שאלה של הבייגלה או החור » | אין ספק שהרבה תלמידים אוהבים לכתוב לבלוגים » | בלוגים לעידוד הכתיבה - הרעיון, ואפילו קצת מעשה » | מנהל בעל גישה חיובית לטכנולוגיה » | שימוש לגיטימי של בלוג ... אבל בחינוך? » | רק התחלתי ואני כבר עוסק ברפלקציה? » | באולם ההרצאות זה נשמע נהדר » 

יום חמישי, 29 ביוני 2006 

לפעמים מותר אפילו לפרסם את עצמי

נדמה לי שלפעמים מותר לפרסם את עצמך בבלוג שלך (אם כי, לא קשה לטעון שבלוג איננו אלא פרסום עצמי תמידי). אבל למה לצלול לתוך המותר או האסור – אני פשוט רוצה להביא לידיעתם של מי שאולי מזדמן לדף הזה שמאמר די ארוך (אינני בטוח שאפשר לכתוב "מקיף") בנושא Web 2.0 בתהליך הלמידה – האם יש בשורה חדשה או לא? – עלה לאוויר באתר הבוידם:

A Magic Strand
Column No. 120 of the Boidem
this time, an examination of Web 2.0 in education

אפשר לקרוא ולהגיב – גם באנגלית וגם בעברית.

מי אני?

  • אני יענקל
  • אני כבר בעסק הזה שנים די רבות. מדי פעם אני אפילו רואה הצלחות. יש כלים שמעוררים תאבון חינוכי, ונוצר רצון עז לבחון אותם. אך לא פעם המציאות היא שצריכים ללמוד כיצד ללמוד לפני שאפשר ליישם את ההבטחה של הכלים האלה.
    ההרהורים האלה הם נסיון לבחון את היישום הזה.

ארכיון




Powered by Blogger
and Blogger Templates